Vanavond (woensdag 10 mei) speelden 2 SNA jeugd teams hun halve finale
van de Districtsbeker. Beide teams speelden een goede wedstrijd maar dit was
helaas net niet genoeg om de finale te bereiken. 

Toch een pluim voor beide teams JO11-1 en JO13-1. Een hele prestatie !!!

Op zaterdag 9 mei werd het seizoen 2014-2015 afgesloten met een toernooi voor de jeugdleden en de ouders. Hierbij werden onderlinge wedstrijden gespeeld, alsmede werden penalties geschoten.

In de competitie voorjaar 2014/15 is vandaag SNA D1G kampioen geworden in een toch nog spannende wedstrijd tegen Roggel D1. Voor een groot aantal supporters wist het team te winnen en werd na de wedstrijd een mooi feestje gevierd.

Hoofdsponsors

Agenda

 

        

Weekend  25-26-27 juni 2027 SNA 100 jarig bestaan